... Dudek ReAction : απόψεων συνέχεια ...
1 Δημοσίευση
• Σελίδα 1 από 1
... Dudek ReAction : απόψεων συνέχεια ...
... τελικά δεν κάνει και τόση ζέστη αν σου βγαίνει καμιά πτησούλα ...
... Σάββατο πρωί (11:00) , Βραχάτι Κορινθίας , θερμοκρασία ανεκτή , ένταση ανέμου αποδεκτή (~ 10-12 km) . Απογείωση και βόλτα Δυτικά (σχεδόν προσήνεμα) προς Βέλο ... κλειστά trim μέχρι να πάρουμε ύψος ... ταχύτητα 23-25 km … έφτασα Βέλο με 300 m ύψος ... ανοίγω trim και κερδίζω 7-9 km … τώρα η ταχύτητα είναι σταθερά πάνω από 30 km ... μετά από λίγο βγήκα από τη θολούρα της αναστροφής που πίεζε την αύρα από κάτω της και όλα ησύχασαν ... η ταχύτητα πλέον με ανοιχτά trim έφτανε 40 km …από εδώ αρχίζει και φαίνεται ότι το πανί είναι φτιαγμένο για paramotor ... όπως ήταν φυσικό σε αυτή την ταχύτητα τα φρένα είχαν βαρύνει ... το Dudek όμως έχει δύο χειρολαβές οι οποίες καταλήγουν στα ακροπτερύγια ... είναι φανταστική ευκολία ... σε καμία περίπτωση δε χρησιμοποιούνται ως φρένα ... ωστόσο έχουν αίσθηση (βαραίνουν όσο τα τραβάς) και αλλάζουν την πορεία πτήσης ... παρόλο που οι καταβολές μου από το ελεύθερο δε με αφήνουν να αισθάνομαι άνετα χωρίς τα φρένα στα χέρια , είναι ωραία αίσθηση να πετάς με τα χέρια κάτω , που και που να διορθώνεις το drift με αυτά τα φρενάκια που έχει στο πλάι και να χαζεύεις ... άλλωστε ακόμα και με ανοιχτά τα trim τα φρένα είναι στη σωστή απόσταση για να τα βουτήξεις άμεσα ... χωρίς να το πάρω χαμπάρι έφτασα Κιάτο με 800 m ύψος ... επιστροφή προς Βοχαϊκό με χρήση και της επιτάχυνσης (ότι και να λένε οι κατασκευαστές όμως εγώ όταν πατάω επιτάχυνση θα πιάνω και τα φρένα) ... το πανί μπήκε σε επίπεδη πτήση χωρίς να κερδίζει ύψος (στην ουσία έχανα 4-5m το λεπτό αλλά μάλλον οφείλεται στο SOLO που δε βγάζει πάνω από 50kg ώση) .... ωστόσο η ταχύτητα έφτασε 52km .... συνέχεια για παραλία προς Άσσο χωρίς επιτάχυνση , μάζεμα των trim και τέλος προσγείωση Βραχάτι ... η αναστροφή ήταν ακόμα εκεί (γύρω στα 300m ύψος) και με περίμενε με αναταράξεις αλλά το Dudek πέρασε με άνεση (αντίθετα με το Swing Astral που πετάω paramotor) … με αυτά και με τα άλλα βγήκε τριγωνική βολτίτσα 30 km …
… Κυριακή αργά το απόγευμα (19:30) , Φάληρο , θερμοκρασία ανεκτή , ένταση ανέμου απαράδεκτη (άπνοια) ... αφού στριφογύρισα λίγο στην αλάνα αποφάσισα να στηθώ Δυτικά που έφερνε πνοές των 2,724 km και να ξοδέψω τις δυνάμεις μου σε μια και μοναδική απόπειρα με μπροστινή ... το Dudek ανταποκρίθηκε στο τράβηγμα με όρεξη , ήρθε σβέλτα επάνω και με λίγη επιμονή στους Α πήρε την ταχύτητα που έπρεπε ... έπεσε τρέξιμο αλλά ανταμείφθηκα με ωραία , ήρεμη πτήση στο δειλινό της ζεστής Κυριακής ... κλασσική βολτίτσα Μικρολίμανο – Τροκαντερό ... έλεγχος πτήσης με trim / επιτάχυνση για επιβεβαίωση των παρατηρήσεων του Σαββάτου ... παρόλο που γενικά οι ιμάντες είναι χαμηλά (σχεδόν όπως στο ελεύθερο) δεν κατάφερα να πιάσω δυο αυτιά της προκοπής ... ωστόσο αν χρειαστεί πιο γρήγορη κάθοδος , μπαίνει εύκολα σε γλυκό και ελεγχόμενο spiral και τουλάχιστο μέχρι το -5 που δοκίμασα είναι υπάκουο και βγαίνει ήρεμα ... δεν είμαι testpilot αλλά παραθέτω ότι μπορώ ... όποιος θέλει το demo είναι διαθέσιμο ... αρκεί μια συνεννόηση με τον dealer (Άρη Κολλιάκο) ...
... και εις άλλα με υγεία ...
... Σάββατο πρωί (11:00) , Βραχάτι Κορινθίας , θερμοκρασία ανεκτή , ένταση ανέμου αποδεκτή (~ 10-12 km) . Απογείωση και βόλτα Δυτικά (σχεδόν προσήνεμα) προς Βέλο ... κλειστά trim μέχρι να πάρουμε ύψος ... ταχύτητα 23-25 km … έφτασα Βέλο με 300 m ύψος ... ανοίγω trim και κερδίζω 7-9 km … τώρα η ταχύτητα είναι σταθερά πάνω από 30 km ... μετά από λίγο βγήκα από τη θολούρα της αναστροφής που πίεζε την αύρα από κάτω της και όλα ησύχασαν ... η ταχύτητα πλέον με ανοιχτά trim έφτανε 40 km …από εδώ αρχίζει και φαίνεται ότι το πανί είναι φτιαγμένο για paramotor ... όπως ήταν φυσικό σε αυτή την ταχύτητα τα φρένα είχαν βαρύνει ... το Dudek όμως έχει δύο χειρολαβές οι οποίες καταλήγουν στα ακροπτερύγια ... είναι φανταστική ευκολία ... σε καμία περίπτωση δε χρησιμοποιούνται ως φρένα ... ωστόσο έχουν αίσθηση (βαραίνουν όσο τα τραβάς) και αλλάζουν την πορεία πτήσης ... παρόλο που οι καταβολές μου από το ελεύθερο δε με αφήνουν να αισθάνομαι άνετα χωρίς τα φρένα στα χέρια , είναι ωραία αίσθηση να πετάς με τα χέρια κάτω , που και που να διορθώνεις το drift με αυτά τα φρενάκια που έχει στο πλάι και να χαζεύεις ... άλλωστε ακόμα και με ανοιχτά τα trim τα φρένα είναι στη σωστή απόσταση για να τα βουτήξεις άμεσα ... χωρίς να το πάρω χαμπάρι έφτασα Κιάτο με 800 m ύψος ... επιστροφή προς Βοχαϊκό με χρήση και της επιτάχυνσης (ότι και να λένε οι κατασκευαστές όμως εγώ όταν πατάω επιτάχυνση θα πιάνω και τα φρένα) ... το πανί μπήκε σε επίπεδη πτήση χωρίς να κερδίζει ύψος (στην ουσία έχανα 4-5m το λεπτό αλλά μάλλον οφείλεται στο SOLO που δε βγάζει πάνω από 50kg ώση) .... ωστόσο η ταχύτητα έφτασε 52km .... συνέχεια για παραλία προς Άσσο χωρίς επιτάχυνση , μάζεμα των trim και τέλος προσγείωση Βραχάτι ... η αναστροφή ήταν ακόμα εκεί (γύρω στα 300m ύψος) και με περίμενε με αναταράξεις αλλά το Dudek πέρασε με άνεση (αντίθετα με το Swing Astral που πετάω paramotor) … με αυτά και με τα άλλα βγήκε τριγωνική βολτίτσα 30 km …
… Κυριακή αργά το απόγευμα (19:30) , Φάληρο , θερμοκρασία ανεκτή , ένταση ανέμου απαράδεκτη (άπνοια) ... αφού στριφογύρισα λίγο στην αλάνα αποφάσισα να στηθώ Δυτικά που έφερνε πνοές των 2,724 km και να ξοδέψω τις δυνάμεις μου σε μια και μοναδική απόπειρα με μπροστινή ... το Dudek ανταποκρίθηκε στο τράβηγμα με όρεξη , ήρθε σβέλτα επάνω και με λίγη επιμονή στους Α πήρε την ταχύτητα που έπρεπε ... έπεσε τρέξιμο αλλά ανταμείφθηκα με ωραία , ήρεμη πτήση στο δειλινό της ζεστής Κυριακής ... κλασσική βολτίτσα Μικρολίμανο – Τροκαντερό ... έλεγχος πτήσης με trim / επιτάχυνση για επιβεβαίωση των παρατηρήσεων του Σαββάτου ... παρόλο που γενικά οι ιμάντες είναι χαμηλά (σχεδόν όπως στο ελεύθερο) δεν κατάφερα να πιάσω δυο αυτιά της προκοπής ... ωστόσο αν χρειαστεί πιο γρήγορη κάθοδος , μπαίνει εύκολα σε γλυκό και ελεγχόμενο spiral και τουλάχιστο μέχρι το -5 που δοκίμασα είναι υπάκουο και βγαίνει ήρεμα ... δεν είμαι testpilot αλλά παραθέτω ότι μπορώ ... όποιος θέλει το demo είναι διαθέσιμο ... αρκεί μια συνεννόηση με τον dealer (Άρη Κολλιάκο) ...
... και εις άλλα με υγεία ...
-
coppertone - Friend
- Δημοσ.: 41
- Εγγραφή: Δευτ Δεκ 04, 2006 2:42 pm
1 Δημοσίευση
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση