Μηχανικά προβλήματα

Μηχανικά προβλήματα

Δημοσίευσηαπό vasilis » Πέμ Ιαν 27, 2011 8:32 pm

Μηχανικά προβλήματα, πως να τα αποφύγουμε

1) σωσίβιο AGAMA, θα δουλέψει?
Εικόνα
hosting images

Την πληροφορία την πήρα από τον Pavel Brezina από τους κορυφαίος χειριστές και ιδρυτής της NIRVANA και της FlyStyle όπου ανήκει και το προιόν της Agama.
ΠΡΟΣΟΧΗ!! Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις 100% οτι το σωσίβιο θα φουσκώσει.
Η φαλτσέτες αρντανοκόφτες <μία η ακόμα και δύο> δεν πρέπει να λείπουν από κανένα μοτέρ και να βρίσκονται σε σημείο εύκολο μεν να τις βρεις όταν τις χρειαστείς αλλά όχι επάνω σου η σε μέρος όπου θα υπάρχει κίνδυνος να σε μαχαιρώσουν σε μία απότομη προσγείωση CRASH!!

2) Σβηστήρι χαλασμένο? πως να σβήσεις το μοτέρ με ασφάλεια ακόμα και με τέρμα γκάζι?

Εικόνα
free image hosting

Τη πληροφορία την πήρα όταν ρώτησα κάποτε τον κατασκευαστή της FlyCastelluccio γιατί δεν βάζουν στα μοτέρια δεύτερο σβηστήρι

Τρελό σενάριο (1)… αν η ντίζα από το γκάζι χτυπηθεί από την προπέλα <έχει συμβεί > τότε ίσως μείνει κολλημένη στα τέρματα και μαζί με αυτό ίσως κοπεί και το καλώδιο από το σβηστήρι
Τρελό σενάριο (2)… αν η ντίζα από το γκάζι χτυπηθεί από την προπέλα <έχει συμβεί > και ας ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ κολλημένη στα τέρματα αλλά ίσως δημιουργίσει προβλημα στο καλώδιο από το σβηστήρι και να μη μπορεις να σταματίσεις τη μηχανή καθώς υπαρχει η περίπτωση η προπέλα σου να είναι σπασμένει.
Τρελό σενάριο (3)… προσγειώνεσε ΟΛΑ κανονικά ΑΛΛΑ δεν μπορεις να σβίσεις το μοτέρ <μου έχει σιμβή πέρυση> και με το Simonini να γυρίζει η προπέλα και να μη μπορείς να βάλεις χέρι πουθενά

αρα λοιπόν ένας ειναι ο πιο ασφαλής τρόπος να σβήσεις μηχανή

πάντος και τίποτα να μη κάνεις απλά θα σε πάει μέχρι ένα ορισμένο ύψος και μετα το μοτέρ θα χάσει την όση του αφου το μίγμα θα είναι πλούσιο στον λεπτο αέρα και θα έχει δυσλειτουργίες.
Άσε που θα σου δωθεί και η ευκαιρία να σπάσεις το ρεκόρ σου στο ύψους.

DON’T DO THIS
1)Αν το μηχανάκι μας έχει στοκ να το ψάχνουμε να το τραβήξουμε. Πιθανόν να μη το βρεις ποτέ.
2) να προσπαθούμε να βγάλουμε την πίπα από το μπουζί. Μεγάλος κίνδυνος να χτυπηθείς από προπέλα η να καείς απο την θερμοκρασία της μηχανής ή απο κατσαρομάλης να γίνεις με ίσια μαλιά και καρφάκια
3)προσπαθούμε να τραβήξουμε το λάστιχο της τροφοδοσίας καυσίμου, με σκοπό να μείνει από καύσιμο. Κίνδυνος ΦΩΤΙΑΣ

JUST DO THIS
1) Αντικατέστησε τα παλιά ξερά σωληνάκια καυσίμου με καινούργια σιλικόνης
2) κάνε ένα τεστ με σβηστή μηχανή και σιγουρέψου ότι μπορείς να τα διπλώσεις χωρίς να πηγαίνει το χέρι σου σε επικίνδυνα μέρη όπως προπέλα και εξάτμιση
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και Πέμ Ιαν 27, 2011 10:18 pm, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vasilis
Friend
 
Δημοσ.: 289
Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
Τοποθεσία: Greece

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Πέμ Ιαν 27, 2011 9:04 pm

Μπράβο Βασίλη.Αυτή κι αν είναι πληροφορία! ιδίως το δεύτερο με το σβύσιμο.
Γράψτο και στο αλλο forum.
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Δημοσίευσηαπό vasilis » Παρ Ιαν 28, 2011 5:34 pm

σύντομα εδώ... τεχνικά θέματα με πολλές φωτογραφίες σχετικά με το μπουζί και το καρμπιρατέρ, δηλαδή την ΚΑΡΔΙΑ του παραμοτερ

ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ...

Εικόνα

πηγή: πριν την επεξεργασία www.paramotor.gr
Άβαταρ μέλους
vasilis
Friend
 
Δημοσ.: 289
Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
Τοποθεσία: Greece

Δημοσίευσηαπό Μαρία » Σάβ Ιαν 29, 2011 12:52 am

Αν και δυσκολεύομαι πραγματικά να τα μάθω όλα αυτά θέλω όμως να τα μάθω για να είμαι αυτόνομη.
Αυτά, νομίζω αρκετά σας κούρασα.
Άβαταρ μέλους
Μαρία
Friend
 
Δημοσ.: 14
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 27, 2011 1:24 pm
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό vasilis » Τετ Φεβ 09, 2011 2:27 am

Eίναι στα Πολωνέζικα αλλά... ΔΕΙΤΕ ΤΟ!!!
γιατί πολλά λέγονται τον τελευταίο καιρό για τον κίνδυνο πνιγμού

Έχεις σωσίβιο και δεν μασάς πάνω από νερό?
Πως να είναι άραγε αν έχεις ντεπόζιτο μεγάλο και άδειο από βενζίνη και πως είναι όταν είναι γεμάτο ή μικρό?

Πως είναι όταν το σωσίβιο είναι βαλμένο στο σκελετό <όπως τα έχουμε όλοι> και πως είναι να είναι γύρο από το λαιμό σου?

Η απαντήσεις στο βίντεο που ακολουθεί:
http://www.youtube.com/watch?v=m69zkQaDvvk
ΥΠ. υπάρχει βαρίδιο στη θέση του κινητήρα

Τελικά, και με σωσίβιο, αν φουσκώσει με επιτυχία, μπορει να μη γλυτώσεις για μερικούς από τους παρακάτω λόγους:
- εφεδρικό μπροστά στη κοιλιά σου
- κύματα στη θάλασσα
- κρύο νερό
- κράμπα στο πόδι
- φαγωμένος
- φοράς μποτάκια
- χοντρά ρούχα και μπουφάν
- έχεις μεγάλο και σχεδόν άδειο ντεπόζιτο από βενζίνα
- δεν έχεις φαλτσέτες
- δεν φροντίσεις να ρίξεις το φτερό μακριά και μπλέκεσε με τις αρντάνες



Αν ξέρετε Αγγλικά μπορείτε να διαβάσετε τα σχόλια που κάνει αυτός που έκανε το τεστ
After testing the water rescue system PPG, we came to the conclusion that the best solution for a pilot flying over the water bodies is to get the usual pneumatic lifejacket and clothing her directly at each other.
It is the safest alternative to the pilot.
You are welcome to watch the video of the tests, you can instantly see exactly what is happening with the pilot and Paramotor in different situations.


Δεν ξέρω γιατί αλλά εμένα δεν μου γεμίζει το μάτι να είναι γύρο από το λαιμό.
Άβαταρ μέλους
vasilis
Friend
 
Δημοσ.: 289
Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
Τοποθεσία: Greece


Επιστροφή στο Μοτέρ & Αλεξίπτωτα

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 3 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 3 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 605 την Κυρ Ιουν 02, 2024 10:55 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες