Η προχθεσινή ανώμαλη προσγείωση!
27 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Η προχθεσινή ανώμαλη προσγείωση!
Τα σχόλια σας παρακαλώ
Τελευταία επεξεργασία από BARBATUS και Παρ Ιούλ 20, 2012 1:34 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Ξεκάθαρο,δεν βγήκες απο το κάθισμα για προσγείωση.Στα 38,39,40,βλέπουμε καθαρά το πόδι σου αραχτό και ακούγεται το χτύπημα του παραμοτέρ.Το πάθαινα και γώ στις αρχές.Αφηρημάδα!
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
dinoshaidutis έγραψε:Ξεκάθαρο,δεν βγήκες απο το κάθισμα για προσγείωση.Στα 38,39,40,βλέπουμε καθαρά το πόδι σου αραχτό και ακούγεται το χτύπημα του παραμοτέρ.Το πάθαινα και γώ στις αρχές.Αφηρημάδα!
Τα πόδια μου τα είχα κατεβάσει από νωρίς αλλά τα μάζεψα μόλις είδα ότι μ έπαιρνε δεξιά σκεπτόμενος ότι καλύτερα να τσακίσω το πλαίσιο παρά τα πόδια μου.
Προσέξτε το ανεμούριο κατά την προσέγγιση.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Πολλά λάθη έγιναν νομίζω.
Το βασικότερο ειναι οτι δεν μπήκες στον κόπο να τραβήξεις ουτε τα φρένα, (το πανί σε προσπέρασε ενώ δεν είσαι ούριος) , κάτι δεν σου "άρεσε" στο τέλος, σήκωσες τα πόδια σου και παραδώθηκες αμαχητί. , ή κόλλησες η τα έχασες, όχι ότι ήσουνα αφηρημένος όπως λέει ο Ντίνος.
Εάν κάτι δεν σου κάθεται καλά και δεν είσαι σίγουρος για την προσγείωση, την ακυρώνεις (έγκαιρα βέβαια),μπορεί να είσαι εκτός του πεδίου προσγείωσης ή να άλλαξε ο αέρας ή έσκασε κάνα θερμικό, ή είδες κάνα καινούργιο γκομενάκι στην αμμουδιά...τότε τέρμα γκάζι κάνεις ακόμα μία-δύο βόλτες γύρω από το ανεμούριο, και όταν είσαι πλέον έτοιμος προσγειώνεσαι. Στο παραμοτέρ την έχουμε αυτή την πολυτέλεια σε σχέση με το ελεύθερο.
Αφού βαρεθείς να κόβεις βόλτες και δεν είναι πολύ ευνοϊκές οι συνθήκες,αλλά πήρες την απόφαση σου να προσγειωθείς, τότε βγαίνεις από κάθισμα σχετικά ψηλά αφού σιγουρέψεις ότι είσαι μέσα στο πεδίο σου, σβήνεις κινητήρα, κάνεις μιά λούπα τα φρένα στα χέρια σου, ρίχνεις το σωμα σου μπροστά για να είσαι έτοιμος να τρέξεις σα διάολος, αφήνεις το πανί να βουτήξει για να πάρει ταχύτητα, τα υπόλοιπα τα ξέρεις, ενα μικρο φλερ μετά τα χέρια κάτω απο τα γόνατα και τρέχεις σαν να σε κυνηγαν 10 μαύροι.....
Τουλάχιστον "έπεσες" μαχόμενος.
Στην προσγείωση πάντα με σβηστό κινητήρα, μπορεί να γλιστρήσεις ή να στραβοπατήσεις και βάζοντας το χέρι σου ασυναίσθητα να πατηθεί η γκαζιέρα, εγώ το επαθα
ΕΣΕΙΣ???
Το βασικότερο ειναι οτι δεν μπήκες στον κόπο να τραβήξεις ουτε τα φρένα, (το πανί σε προσπέρασε ενώ δεν είσαι ούριος) , κάτι δεν σου "άρεσε" στο τέλος, σήκωσες τα πόδια σου και παραδώθηκες αμαχητί. , ή κόλλησες η τα έχασες, όχι ότι ήσουνα αφηρημένος όπως λέει ο Ντίνος.
Εάν κάτι δεν σου κάθεται καλά και δεν είσαι σίγουρος για την προσγείωση, την ακυρώνεις (έγκαιρα βέβαια),μπορεί να είσαι εκτός του πεδίου προσγείωσης ή να άλλαξε ο αέρας ή έσκασε κάνα θερμικό, ή είδες κάνα καινούργιο γκομενάκι στην αμμουδιά...τότε τέρμα γκάζι κάνεις ακόμα μία-δύο βόλτες γύρω από το ανεμούριο, και όταν είσαι πλέον έτοιμος προσγειώνεσαι. Στο παραμοτέρ την έχουμε αυτή την πολυτέλεια σε σχέση με το ελεύθερο.
Αφού βαρεθείς να κόβεις βόλτες και δεν είναι πολύ ευνοϊκές οι συνθήκες,αλλά πήρες την απόφαση σου να προσγειωθείς, τότε βγαίνεις από κάθισμα σχετικά ψηλά αφού σιγουρέψεις ότι είσαι μέσα στο πεδίο σου, σβήνεις κινητήρα, κάνεις μιά λούπα τα φρένα στα χέρια σου, ρίχνεις το σωμα σου μπροστά για να είσαι έτοιμος να τρέξεις σα διάολος, αφήνεις το πανί να βουτήξει για να πάρει ταχύτητα, τα υπόλοιπα τα ξέρεις, ενα μικρο φλερ μετά τα χέρια κάτω απο τα γόνατα και τρέχεις σαν να σε κυνηγαν 10 μαύροι.....
Τουλάχιστον "έπεσες" μαχόμενος.
Στην προσγείωση πάντα με σβηστό κινητήρα, μπορεί να γλιστρήσεις ή να στραβοπατήσεις και βάζοντας το χέρι σου ασυναίσθητα να πατηθεί η γκαζιέρα, εγώ το επαθα
ΕΣΕΙΣ???
debill.FlyProducts Top80 Advance E5 28
http://www.livetrack24.com
Το paramoter είναι ένας τεράστιος ανεμιστήρας στην πλάτη του πιλότου για να τον κρατάει δροσερό. Αυτό το καταλαβαίνουμε γιατί όταν σταματήσει να γυρνά ο ανεμιστήρας ο πιλότος ιδρώνει!!
http://www.livetrack24.com
Το paramoter είναι ένας τεράστιος ανεμιστήρας στην πλάτη του πιλότου για να τον κρατάει δροσερό. Αυτό το καταλαβαίνουμε γιατί όταν σταματήσει να γυρνά ο ανεμιστήρας ο πιλότος ιδρώνει!!
-
debill - Site Admin
- Δημοσ.: 195
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2004 10:15 am
- Τοποθεσία: 2 θερμικά μπροστά
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Ευχαριστώ Debill για τα σχόλια και τις συμβουλές σου!
Άκου τι κατάλαβα εγώ χωρίς να σημαίνει ότι είναι και σωστό.
Εκείνη τη μέρα ο αέρας ήταν δυτικός κι ερχόταν απ το λόφο με αποτέλεσμα να έχει πολλές διακυμάνσεις σε διεύθυνση αλλά και ένταση..δεν έπρεπε να απογειωθώ καθόλου (πρώτο και βασικό λάθος)και κατά τη διάρκεια της πτήσης υπήρχαν αρκετές αναταράξεις.
Στην προσγείωση τώρα όλα πηγαίναν μια χαρά εως το 35-36 οπού κι έσβησα τον κινητήρα και τράβηξα τα φρένα ενώ είχα βγει απ το κάθισμα αρκετά δευτερόλεπτα πριν...τότε στο 35 ίσως και λίγο πιο νωρίς ο άνεμος άλλαξε ελαφρώς κατεύθυνση και με πήγαινε δεξιά ενώ η ταχύτητα μου άρχισε να αυξάνετε τότε έντρομος σήκωσα τα ποδιά μου..τα υπόλοιπα τα είδατε.(βασικά την ώρα που έκανα φλέρ άλλαξε κατεύθυνση ο άνεμος ....τι να κανα;;!!)
Πέρα απ το βασικό λάθος που απογειώθηκα με τέτοιο καιρό και χωρίς να έχω την κατάλληλη εμπειρία πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχω τριμάρει μια δυο γραμμές πλην κι όχι στη θέση μηδέν που ήμουν καθ ότι δεν έχω συνηθίσει ακόμα την ταχύτητα των reflex.
Τέλος κάλο ευ όσον δεν χτύπησα και δεν έπαθα μεγάλη ζημιά, το πλαίσιο
παρ όλο το χτύπο στράβωσε ελαφρώς και επανήλθε εύκολα και η προπέλα
επισκευάστηκε χάρη στις συμβουλές του Αιμίλιου.
Πάθημα- μάθημα...καλές πτήσεις σε όλους.
Άκου τι κατάλαβα εγώ χωρίς να σημαίνει ότι είναι και σωστό.
Εκείνη τη μέρα ο αέρας ήταν δυτικός κι ερχόταν απ το λόφο με αποτέλεσμα να έχει πολλές διακυμάνσεις σε διεύθυνση αλλά και ένταση..δεν έπρεπε να απογειωθώ καθόλου (πρώτο και βασικό λάθος)και κατά τη διάρκεια της πτήσης υπήρχαν αρκετές αναταράξεις.
Στην προσγείωση τώρα όλα πηγαίναν μια χαρά εως το 35-36 οπού κι έσβησα τον κινητήρα και τράβηξα τα φρένα ενώ είχα βγει απ το κάθισμα αρκετά δευτερόλεπτα πριν...τότε στο 35 ίσως και λίγο πιο νωρίς ο άνεμος άλλαξε ελαφρώς κατεύθυνση και με πήγαινε δεξιά ενώ η ταχύτητα μου άρχισε να αυξάνετε τότε έντρομος σήκωσα τα ποδιά μου..τα υπόλοιπα τα είδατε.(βασικά την ώρα που έκανα φλέρ άλλαξε κατεύθυνση ο άνεμος ....τι να κανα;;!!)
Πέρα απ το βασικό λάθος που απογειώθηκα με τέτοιο καιρό και χωρίς να έχω την κατάλληλη εμπειρία πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχω τριμάρει μια δυο γραμμές πλην κι όχι στη θέση μηδέν που ήμουν καθ ότι δεν έχω συνηθίσει ακόμα την ταχύτητα των reflex.
Τέλος κάλο ευ όσον δεν χτύπησα και δεν έπαθα μεγάλη ζημιά, το πλαίσιο
παρ όλο το χτύπο στράβωσε ελαφρώς και επανήλθε εύκολα και η προπέλα
επισκευάστηκε χάρη στις συμβουλές του Αιμίλιου.
Πάθημα- μάθημα...καλές πτήσεις σε όλους.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Εδω παει η ατακα- η απογειωση ειναι προαιρετικη!! η προσγειωση
ειναι παντα υποχρεωτικη!!!!πηγες κατα την ταπεινη μου γνωμη να
προσγειωθης με πλαγιο ανεμο.αλλου ειναι ο αερας και αλλου
πας εσυ. ειναι λογικο η πτερυγα να σε γυριση προς τα δεξια
και με ταχυτητα.ποτε δεν παμε για προσγειωση εχοντας πλαγιο
τον αερα ειναι καθαρα δικο σου λαθος.επρεπε οπως αναφερθηκε να
ακυρωσης αφου ειδες οτι κατι δεν παει καλα.εδω παει μια
ακομα αεροπορικη ατακα!!! ο αερας κανει την δουλεια του
και εμεις την δουλεια μας!!!!!τελος καλο ολα καλα!!τα παθηματα
γινονται μαθηματα..............
ειναι παντα υποχρεωτικη!!!!πηγες κατα την ταπεινη μου γνωμη να
προσγειωθης με πλαγιο ανεμο.αλλου ειναι ο αερας και αλλου
πας εσυ. ειναι λογικο η πτερυγα να σε γυριση προς τα δεξια
και με ταχυτητα.ποτε δεν παμε για προσγειωση εχοντας πλαγιο
τον αερα ειναι καθαρα δικο σου λαθος.επρεπε οπως αναφερθηκε να
ακυρωσης αφου ειδες οτι κατι δεν παει καλα.εδω παει μια
ακομα αεροπορικη ατακα!!! ο αερας κανει την δουλεια του
και εμεις την δουλεια μας!!!!!τελος καλο ολα καλα!!τα παθηματα
γινονται μαθηματα..............
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
μεγειά τα γαλόνια
κατα τα άλλα...
εμένα μου έκανε εντύπωση η έλειψη αντανακλαστικών οταν το έδαφος πήγαινε με φόρα αριστερά, αλλά το αριστερό φρένο δεν τραβήχτηκε ποτέ για να στρίψει προς τον αέρα...
μηπως τελικά η "μη χρησιμοτητα" του control στα reflex, κρύβει παγίδες;
κατα τα άλλα...
εμένα μου έκανε εντύπωση η έλειψη αντανακλαστικών οταν το έδαφος πήγαινε με φόρα αριστερά, αλλά το αριστερό φρένο δεν τραβήχτηκε ποτέ για να στρίψει προς τον αέρα...
μηπως τελικά η "μη χρησιμοτητα" του control στα reflex, κρύβει παγίδες;
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΕΟΥς ΠΙΛΟΤΟΥς!
παρατηρωντας το βιντεο ξανα και ξανα παρατηρησα μια ακαμψια
του κεφαλιου!! να σας πω το λογο? ειχε ΚΑΜΕΡΑ!!! ολα αυτη
τα εκανε!!! για χαρη στεθερης εικονας, δεν προσεξε την
θεση του ανεμουριου του!! μονο για την απογειωση το εβαλες?
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΙς ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΚΑΜΕΡΑ -ΦΩΤΟΓ.
ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30-40 ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗς ΘΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ....
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ.
παρατηρωντας το βιντεο ξανα και ξανα παρατηρησα μια ακαμψια
του κεφαλιου!! να σας πω το λογο? ειχε ΚΑΜΕΡΑ!!! ολα αυτη
τα εκανε!!! για χαρη στεθερης εικονας, δεν προσεξε την
θεση του ανεμουριου του!! μονο για την απογειωση το εβαλες?
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΙς ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΚΑΜΕΡΑ -ΦΩΤΟΓ.
ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30-40 ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗς ΘΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ....
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ.
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Η ταχύτητά σου,κρίνοντας απο το video,ηταν για τρία βήματα το πολύ.Απο τα γραφόμενά σου όμως φαίνεται οτι την αξιολόγησες πολύ μεγαλύτερη!!Αρα σου λείπει πείρα και δεν σου φταίει το reflex.
Τα τριμ να είναι στο 0 και οχι -.Μην παίζεις τα φρένα και μειώνεις ταχύτητα στην προσγείωση!Ερχεσαι με ολη την ταχύτητα και με ενα καλό τράβηγμα στα φρένα στα 2 μέτρα, το βάζεις σε φλερ μικροδιορθώνοντας (αριστερό-δεξί) για να κρατήσεις ή διορθώσεις την πορεία κόντρα στον αέρα,και χωρίς να βιαστείς,βλέπωντας πως αντιδρά η πτέρυγα πατάς τα φρένα οταν καταλάβεις οτι σταματάει-τέρμα...
Βρές ενα προσήνεμο σημείο και με καλό καιρό κάνε συνεχώς προσγειώσεις.Σιγά-σιγά και με λιγότερο αέρα,εως άπνοια.
Ολοι τα περάσαμε και κάθε τόσο την ξαναπατάμε,ποτέ όμως δεν συμφέρει να μαζέψεις τα πόδια.Το πολύ-πολύ μετά απο δυό τρία βήματα να αναγκαστείς να κάνεις μπροστινή βουτιά.Παλιά μου τέχνη, κόσκινο.Εχω εξειδίκευση!
Τώρα δουλεύουμε την προσγείωση με ανοιχτά τα τρίμ.Απλώς κάνεις μεγαλύτερο φλέρ.
Είναι τρομακτικό οταν έρχετε η γή κατ'επάνω σου με ταχύτητα,αλλά θέλει ψυχραιμία και εξάσκηση.Εξ'άλλου οταν πέσεις πολλές φορές αποχτάς ειδικότητα και την βγάζεις καθαρή σε μιά δύσκολη περίπτωση,δεν το λέω για αστείο.
Καλή αντάμωση.
Τα τριμ να είναι στο 0 και οχι -.Μην παίζεις τα φρένα και μειώνεις ταχύτητα στην προσγείωση!Ερχεσαι με ολη την ταχύτητα και με ενα καλό τράβηγμα στα φρένα στα 2 μέτρα, το βάζεις σε φλερ μικροδιορθώνοντας (αριστερό-δεξί) για να κρατήσεις ή διορθώσεις την πορεία κόντρα στον αέρα,και χωρίς να βιαστείς,βλέπωντας πως αντιδρά η πτέρυγα πατάς τα φρένα οταν καταλάβεις οτι σταματάει-τέρμα...
Βρές ενα προσήνεμο σημείο και με καλό καιρό κάνε συνεχώς προσγειώσεις.Σιγά-σιγά και με λιγότερο αέρα,εως άπνοια.
Ολοι τα περάσαμε και κάθε τόσο την ξαναπατάμε,ποτέ όμως δεν συμφέρει να μαζέψεις τα πόδια.Το πολύ-πολύ μετά απο δυό τρία βήματα να αναγκαστείς να κάνεις μπροστινή βουτιά.Παλιά μου τέχνη, κόσκινο.Εχω εξειδίκευση!
Τώρα δουλεύουμε την προσγείωση με ανοιχτά τα τρίμ.Απλώς κάνεις μεγαλύτερο φλέρ.
Είναι τρομακτικό οταν έρχετε η γή κατ'επάνω σου με ταχύτητα,αλλά θέλει ψυχραιμία και εξάσκηση.Εξ'άλλου οταν πέσεις πολλές φορές αποχτάς ειδικότητα και την βγάζεις καθαρή σε μιά δύσκολη περίπτωση,δεν το λέω για αστείο.
Καλή αντάμωση.
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Ντινο μαλλον δεν καταλαβες ο Κωστας ειναι πολυ καλος
στις προσγειωσης αλλα οτι και να κανεις οταν εχεις
45 μοιρες σχεδον πλαγιο ανεμο στην προσγειωση τι τρια
βηματα λες!!!! φαινεται καθαρα στο βιντεο το λαθος ξεκιναει
στο 32-33 -34 τον πηρε η κατω βολτα!!!!!!!
στις προσγειωσης αλλα οτι και να κανεις οταν εχεις
45 μοιρες σχεδον πλαγιο ανεμο στην προσγειωση τι τρια
βηματα λες!!!! φαινεται καθαρα στο βιντεο το λαθος ξεκιναει
στο 32-33 -34 τον πηρε η κατω βολτα!!!!!!!
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
εγω θα πω μπραβο που δημοσιευσες τετοιο βιντεο με πτωση κατα τη προσγειωση.πιστευω οτι αν πηγαινες ευθεια χωρις να στριψεις οπως και πηγαινες μεχρι το 32 δεν θα ειχε συμβει τιποτα,θα το αφηνες να παρει ταχυτητα και στο τελευταιο μετρο ενα δυνατο φλερ και ολα καλα!!ποτε δε στριβουμε τελευταια μετρα χαμηλα γιατι αυξανεται η ταχυτητα ως προς το εδαφος.και παντα μετα απο μια μεγαλη πτηση προτου προσγειωθεις να κουνας λιγο τα ποδια να ξεμουδιασουν αν τα εχεις ωρα ακινητα.
.υ.γ. τη πανι ειναι αυτο που πετας??
.υ.γ. τη πανι ειναι αυτο που πετας??
-
vlachos dimitris - Friend
- Δημοσ.: 61
- Εγγραφή: Δευτ Ιαν 16, 2012 1:10 pm
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
χααχχα.. ντίνο νομίζω δε διάβασες καλά τι έγραψα, (μιας και προφανώς σε μένα αναφέρεσαι, δεν είδα να λεει κανεις άλλος για ρεφλεξ)...
είπα:
μήπως η "έλειψη χρησιμότητας" του control, φταιει...
δηλαδή μήπως νομίζουμε οτι το control δε χρειάζεται, μεχρι να παρατηρήσουμε οτι τελικά χρειάζεται...
για μένα η προσγειωση σωνότανε και πολυ μετά...
όπως κάνει κανείς ένα toplanding προσεγγύζοντας με πλάγιο άνεμο, και γυρνάει τελευταία στιγμή φάτσα στον αέρα...
καθως επίσης, δε χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα προσέγγυσης, όταν εμφανώς σε ξεσέρνει με τέτοια ταχύτητα στο πλάι... τραβάς φρένο και το γυρνάς φάτσα, και πατάς σταματημένος...
είπα:
μήπως η "έλειψη χρησιμότητας" του control, φταιει...
δηλαδή μήπως νομίζουμε οτι το control δε χρειάζεται, μεχρι να παρατηρήσουμε οτι τελικά χρειάζεται...
για μένα η προσγειωση σωνότανε και πολυ μετά...
όπως κάνει κανείς ένα toplanding προσεγγύζοντας με πλάγιο άνεμο, και γυρνάει τελευταία στιγμή φάτσα στον αέρα...
καθως επίσης, δε χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα προσέγγυσης, όταν εμφανώς σε ξεσέρνει με τέτοια ταχύτητα στο πλάι... τραβάς φρένο και το γυρνάς φάτσα, και πατάς σταματημένος...
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Προς Πέτρο Βλάχο:
Συμφωνώ με τις ατάκες έχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν συμφωνώ με αυτά που λες για την κάμερα καθ ότι το τελευταίο που με ενδιέφερε ήταν το πλάνο.
Και όχι δεν μπορούσα να ακυρώσω διότι όταν αντιλήφθηκα το πρόβλημα είχα σβήσει τον κινητήρα.
Προς JollyRoger:
Ευχαριστώ..εδώ κολλάει και στα δικά σου αλλά δεν στο εύχομαι!!
Μου λες ότι έπρεπε να τραβήξω αριστερό φρένο, αλλά εκείνη τη στιγμή τραβούσα τέρμα και τα δυο....μήπως θα πρότεινες να αφήσω το δεξί ώστε να γυρίσω προς τον άνεμο;;;
Προς dinoshaidutis:
Η τελευταία μου επιλογή θα ήταν η μπροστινή βουτιά την έχω κάνει κι αυτή στο παρελθόν με ολέθρια αποτελέσματα για γόνατα, πλαίσιο, προπέλα, γι αυτό σήκωσα τα πόδια μου.
Προς vlachos dimitris:
Ευχαριστώ φίλος και όχι δεν έστριψα (εσκεμμένα)ο αέρας μου άλλαξε την πορεία.
Το φτερό είναι το τελευταίο reflex που έχει βγάλει η Apco με την ονομασία Lift.
Συμφωνώ με τις ατάκες έχεις απόλυτο δίκιο αλλά δεν συμφωνώ με αυτά που λες για την κάμερα καθ ότι το τελευταίο που με ενδιέφερε ήταν το πλάνο.
Και όχι δεν μπορούσα να ακυρώσω διότι όταν αντιλήφθηκα το πρόβλημα είχα σβήσει τον κινητήρα.
Προς JollyRoger:
Ευχαριστώ..εδώ κολλάει και στα δικά σου αλλά δεν στο εύχομαι!!
Μου λες ότι έπρεπε να τραβήξω αριστερό φρένο, αλλά εκείνη τη στιγμή τραβούσα τέρμα και τα δυο....μήπως θα πρότεινες να αφήσω το δεξί ώστε να γυρίσω προς τον άνεμο;;;
Προς dinoshaidutis:
Η τελευταία μου επιλογή θα ήταν η μπροστινή βουτιά την έχω κάνει κι αυτή στο παρελθόν με ολέθρια αποτελέσματα για γόνατα, πλαίσιο, προπέλα, γι αυτό σήκωσα τα πόδια μου.
Προς vlachos dimitris:
Ευχαριστώ φίλος και όχι δεν έστριψα (εσκεμμένα)ο αέρας μου άλλαξε την πορεία.
Το φτερό είναι το τελευταίο reflex που έχει βγάλει η Apco με την ονομασία Lift.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
BARBATUS έγραψε:Προς JollyRoger:
Ευχαριστώ..εδώ κολλάει και στα δικά σου αλλά δεν στο εύχομαι!!
Μου λες ότι έπρεπε να τραβήξω αριστερό φρένο, αλλά εκείνη τη στιγμή τραβούσα τέρμα και τα δυο....μήπως θα πρότεινες να αφήσω το δεξί ώστε να γυρίσω προς τον άνεμο;;;
οχι δεν εννούσα αυτό... αυτό που λέω προκύπτει αυθόρμητα/αυτόματα/μηχανικά...
όταν χρειάζεται σκέψη, είναι ήδη αργά...
οπότε η πρότασή μου, θα ήταν οτι έπρεπε να κάνεις τόσο control, μεχρι να είσαι σε θέση να πατάς σε κάτι σταθερό για κόντρα πχ ενα κολωνάκι, και να είναι ολα σου τα κιλά πάνω στην πτέρυγα...
με 25χλμ αέρα δηλαδή...
όταν το κάνεις αυτό, ξέρεις ακριβώς πόσο φρένο χρειάζεατι να τραβήξεις... χωρίς σκέψη...
αν δεν έχεις σκοπό να το φτάσεις εκεί, τότε σε τέτοια φάση θα έλεγα οτι έχεις ήδη φάει πακέτο, επειδή νομίζω οτι θέλει αυτόματη κίνηση μεγάλης ακρίβειας για να σώσεις τέτοιο πράμα, όταν έχει φτάσει ως εκεί.. ..
ηταν εφικτό νομίζω, να κανεις flair πανω σε στροφή προς τα αριστερά, και αυτόματα θα είχες αφήσει όσο δεξι φρένο χρειαζότανε για να συμβεί... (ή μάλλον θα είχες τραβήξει τα φρένα ασύμμετρα)
αλλά αν το έκανες, θα ήταν φαση που θα ελεγες μετά: "πσσσςςς τι ειπες τωρα?! εγω το κανα αυτό?" κι οχι φαση που θα το είχες σκεφτεί απο πρίν, μελετήσει, αποφασίσει κλπ..
αισιοδωξώ βεβαίως, οτι η πτέρυγά σου συμπεριφέρεται σαν κανονικό παραπέντε, οταν πας για προσγείωση... αν δεν συμβαίνει αυτό, δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάω
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Λοιπόν ένα πουλάκι με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι θα προσγινόμουν μια χαρά αν έκανα φλέρ κοντά στο 1 μετρό ύψος κι όχι στα 3 περίπου που έκανα.....καθ ότι reflex.
Βλέποντας ξανά το βίντεο παρατηρώ ότι με το που τραβώ φρένα στο 35 περίπου το αλεξίπτωτο σταματάει ακαριαία χωρίς ώμος να χάνει ύψος κι έπειτα να ξαναμπαίνει σε πτήση με όλα τα επακόλουθα.
Οπότε πιστεύω ότι έχει απόλυτο δίκιο κι ότι εκεί έγινε ο λάθος χειρισμός κι όλα τα άλλα που έχουμε αναφέρει παραπάνω δεν έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην πτώση.
Βλέποντας ξανά το βίντεο παρατηρώ ότι με το που τραβώ φρένα στο 35 περίπου το αλεξίπτωτο σταματάει ακαριαία χωρίς ώμος να χάνει ύψος κι έπειτα να ξαναμπαίνει σε πτήση με όλα τα επακόλουθα.
Οπότε πιστεύω ότι έχει απόλυτο δίκιο κι ότι εκεί έγινε ο λάθος χειρισμός κι όλα τα άλλα που έχουμε αναφέρει παραπάνω δεν έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην πτώση.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
(πληκτρολόγιο δεν έχει το πουλάκι; μόνο οθόνη έχει το pc του; )
λες οτι εκανες λαθος φλερ, πολυ νωριτερα επειδη εχει σχεση το ρεφλεξ; μπορεις να το εξηγησεις λιγο;
ποσο παει το πανι; αχχα... θελω να το κανω τεστ πτηση...
λες οτι εκανες λαθος φλερ, πολυ νωριτερα επειδη εχει σχεση το ρεφλεξ; μπορεις να το εξηγησεις λιγο;
ποσο παει το πανι; αχχα... θελω να το κανω τεστ πτηση...
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
dinoshaidutis έγραψε:Η ταχύτητά σου,κρίνοντας απο το video,ηταν για τρία βήματα το πολύ.Απο τα γραφόμενά σου όμως φαίνεται οτι την αξιολόγησες πολύ μεγαλύτερη!!Αρα σου λείπει πείρα και δεν σου φταίει το reflex.
Τα τριμ να είναι στο 0 και οχι -.Μην παίζεις τα φρένα και μειώνεις ταχύτητα στην προσγείωση!Ερχεσαι με ολη την ταχύτητα και με ενα καλό τράβηγμα στα φρένα στα 2 μέτρα, το βάζεις σε φλερ μικροδιορθώνοντας (αριστερό-δεξί) για να κρατήσεις ή διορθώσεις την πορεία κόντρα στον αέρα,και χωρίς να βιαστείς,βλέπωντας πως αντιδρά η πτέρυγα πατάς τα φρένα οταν καταλάβεις οτι σταματάει-τέρμα...
Βρές ενα προσήνεμο σημείο και με καλό καιρό κάνε συνεχώς προσγειώσεις.Σιγά-σιγά και με λιγότερο αέρα,εως άπνοια.
Ολοι τα περάσαμε και κάθε τόσο την ξαναπατάμε,ποτέ όμως δεν συμφέρει να μαζέψεις τα πόδια.Το πολύ-πολύ μετά απο δυό τρία βήματα να αναγκαστείς να κάνεις μπροστινή βουτιά.Παλιά μου τέχνη, κόσκινο.Εχω εξειδίκευση!
Τώρα δουλεύουμε την προσγείωση με ανοιχτά τα τρίμ.Απλώς κάνεις μεγαλύτερο φλέρ.
Είναι τρομακτικό οταν έρχετε η γή κατ'επάνω σου με ταχύτητα,αλλά θέλει ψυχραιμία και εξάσκηση.Εξ'άλλου οταν πέσεις πολλές φορές αποχτάς ειδικότητα και την βγάζεις καθαρή σε μιά δύσκολη περίπτωση,δεν το λέω για αστείο.
Καλή αντάμωση.
Ακριβώς αυτό που λέει ο Ντίνος είναι.
Με λίγο βενζίνα για το βάρος και συνεχώς απογειώσεις - προσγειώσεις για εξοικείωση με τον εξοπλισμό.
Το να πετάξεις μια ώρα σαν νέος δεν αποκτάς εμπειρία.
Αν κάνεις 20 απογειώσεις - προσγειώσεις σε μια ώρα αποκτάς αρκετή εμπειρία και το σημαντικότερο αυτοπεποίθηση.
Αν δεν το κάνεις αυτό πάντα θα υπάρχει ο φόβος και στην απογείωση και στην προσγείωση.
Υ.Γ. δεν το λέω μόνο για σένα αλλά αναφέρομαι σε όλους τους καινούριους στο σπορ και όσους πετούν περιστασιακά.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Η προχθεσινή μου πτώση!!
Θα πρέπει να διορθώσεις και τον τίτλο διότι αυτή δεν λέγετε πτώση αλλα ανώμαλη προσγείωση!
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
Re: Η προχθεσινή ανώμαλη προσγείωση!
Respect στους :
- DeBill
- Jolly Roger
(για τα αρχικά post ... μετά χάθηκε το θέμα) ...
- στον Άρη (για το "λιώσιμο" σε απογειώσεις & προσγειώσεις)
- στον BARBATUS (για την αναζήτηση της αλήθειας μέσα από τη συλλογική γνώση, που με έμφαση σημειώνω ότι είναι υψηλού επιπέδου)
... από όλα όσα γράφτηκαν για το συμβάν ξεχωρίζω (και προτείνω) το fly around ... όταν όμως ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ότι όλα είναι ΟΚ, σβήσε το μοτέρ ... αμέσως μετά ένα δυνατό τράβηγμα στα φρένα και πάτησες (... πάντως εγώ φοράω επιγονατίδες ...)
καλή διασκέδαση
- DeBill
- Jolly Roger
(για τα αρχικά post ... μετά χάθηκε το θέμα) ...
- στον Άρη (για το "λιώσιμο" σε απογειώσεις & προσγειώσεις)
- στον BARBATUS (για την αναζήτηση της αλήθειας μέσα από τη συλλογική γνώση, που με έμφαση σημειώνω ότι είναι υψηλού επιπέδου)
... από όλα όσα γράφτηκαν για το συμβάν ξεχωρίζω (και προτείνω) το fly around ... όταν όμως ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ότι όλα είναι ΟΚ, σβήσε το μοτέρ ... αμέσως μετά ένα δυνατό τράβηγμα στα φρένα και πάτησες (... πάντως εγώ φοράω επιγονατίδες ...)
καλή διασκέδαση
-
coppertone - Friend
- Δημοσ.: 41
- Εγγραφή: Δευτ Δεκ 04, 2006 2:42 pm
Re: Η προχθεσινή μου ανώμαλη προσγείωση!
JollyRoger έγραψε:
λες οτι εκανες λαθος φλερ, πολυ νωριτερα επειδη εχει σχεση το ρεφλεξ; μπορεις να το εξηγησεις λιγο;
Θα προσπαθήσω να στο εξηγήσω όπως το χω καταλάβει εγώ τουλάχιστον.
Το ρεφλέξ συμπεριφέρεται περισσότερο σαν συμπαγή πτέρυγα παρά σαν αλεξίπτωτο δηλαδή με το που χάσει την ταχύτητα στήριξης βουτάει για να την ανακτήσει ξανά, ενώ ένα κοινό παραπέντε θα έμπαινε σε deep stall.
Η Apco χει ενσωματώσει ένα σύστημα στα ρεφλέξ γι αυτό το σκοπό που ίσος επαιξε κι αυτό το ρόλο του:
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Η προχθεσινή ανώμαλη προσγείωση!
έχεις προσέξει οτι όταν κάνεις το λάθος να ξαναδιαβάζεις τα ποστ που έκανες, μετά απο λίγο παρουσιάζεται μια "τύφλα", με αποτέλεσμα να χάνεται το θέμα;coppertone έγραψε:μετά χάθηκε το θέμα
για εγωιστική μαλακία την κόβω...
κάθε εξτρα ανάγνωση του ποστ, προσφέρει "σημαντικότητα", και φουσκώνει τον εγωισμό, αλλάζουν προθέσεις/προτεραιότητες, και αντε βγάλε άκρη...
θενξ που το σημείωσες πάντως..
...
thanks barbatus για την επεξήγηση... θα το καταλάβω μάλλον καλύτερα αν/οταν κάνω καμια τεστ πτήση....
τελικά πόσο πάει το πράμα; αν είναι μυστικό και με pm δε με πειράζει... σοβαρά ρωταγα... ενδιαφέρομαι να το πετάξω να δω πως ειναι...
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Η προχθεσινή ανώμαλη προσγείωση!
JollyRoger έγραψε:θα το καταλάβω μάλλον καλύτερα αν/οταν κάνω καμια τεστ πτήση....
τελικά πόσο πάει το πράμα; αν είναι μυστικό και με pm δε με πειράζει... σοβαρά ρωταγα... ενδιαφέρομαι να το πετάξω να δω πως ειναι...
Η πτέρυγα που πετάω (ή προσπαθώ τέλος πάντων )είναι η Apco: Lift Μ η οποία βγήκε στην αγορά τον προηγούμενο μήνα κι έχει λάβει πολύ καλές κριτικές.
http://www.apcoaviation.com/products.asp?section=paragliders&product=lift
Αν και η Apco είναι ακριβή εταιρεία ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα κάνει πάρα πολύ καλές τιμές.
Ikarus Aero Centre
Σταύρος Αβράμογλου
Address: Constandinou manou 8, 116 33 Athens, Greece
Tel/Fax: + 307018330
Mobile: + 30 6976113611
E-mail: info@redfox.gr
Website: http://www.airsports.gr
Το αγόρασα στα 1830 ευρώ κι έχει 3 χρόνια εγγύηση ή 250 ώρες πτήση!!
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Η προχθεσινή ανώμαλη προσγείωση!
BARBATUS
................................................................
Δεν βουτάνε όλα τα ρεφλέξ.
Από αυτα που έχω πετάξει, αυτό που βουταγε πολύ ήταν το ReAction, λιγότερο το Action GT και ελάχιστα το Revolution.
Στις επόμενες γενιές Ρεφλεξ αυτό δεν υπάρχει.
Δεν φταιει λοιπων το πανι ή ο αέρας ή οτιδήποτε άλλο.
Για μενα κρινοντας απο το βίντεο πάγωσες την στιγμη που οι κινησεις σου επρεπε να γινονται αυτόματα.
Σημαντική η αναζήτηση της αλήθειας μέσα από τη συλλογική γνώση οπως ειπε και ο coppertone αλλα περισοερο η απανωτη εξάσκηση
Το ρεφλέξ συμπεριφέρεται περισσότερο σαν συμπαγή πτέρυγα παρά σαν αλεξίπτωτο δηλαδή με το που χάσει την ταχύτητα στήριξης βουτάει για να την ανακτήσει ξανά, ενώ ένα κοινό παραπέντε θα έμπαινε σε deep stall.
................................................................
Δεν βουτάνε όλα τα ρεφλέξ.
Από αυτα που έχω πετάξει, αυτό που βουταγε πολύ ήταν το ReAction, λιγότερο το Action GT και ελάχιστα το Revolution.
Στις επόμενες γενιές Ρεφλεξ αυτό δεν υπάρχει.
Δεν φταιει λοιπων το πανι ή ο αέρας ή οτιδήποτε άλλο.
Για μενα κρινοντας απο το βίντεο πάγωσες την στιγμη που οι κινησεις σου επρεπε να γινονται αυτόματα.
Σημαντική η αναζήτηση της αλήθειας μέσα από τη συλλογική γνώση οπως ειπε και ο coppertone αλλα περισοερο η απανωτη εξάσκηση
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Η προχθεσινή ανώμαλη προσγείωση!
Συμφωνώ μαζί σου Άρη η εξάσκηση είναι το παν αλλά καλό θα είναι να ξέρεις τι κάνεις λάθος ώστε να δουλέψεις πάνω σ αυτό κι όχι να κάνεις πειράματα.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Η προχθεσινή ανώμαλη προσγείωση!
Ορίστε το λέει και το manual:
"At a height between half a meter and one meter you can gently flare the glider by pulling gradually down on the brakes to the stall point."
Αλλά όταν το διάβαζα ποιος ξέρει που είχα το νου μου...
Υ.Γ Ευελπιστώ ότι κι άλλοι πιλότοι έμαθαν κάτι απ αυτή τη συζήτηση..εγώ τουλάχιστον έμαθα αρκετά και πιστεύω ότι αυτή είναι βασική χρησιμότητα των forums η ανταλλαγή γνώσεων...σας ευχαριστώ όλους που τις μοιραστήκατε μαζί μου.
"At a height between half a meter and one meter you can gently flare the glider by pulling gradually down on the brakes to the stall point."
Αλλά όταν το διάβαζα ποιος ξέρει που είχα το νου μου...
Υ.Γ Ευελπιστώ ότι κι άλλοι πιλότοι έμαθαν κάτι απ αυτή τη συζήτηση..εγώ τουλάχιστον έμαθα αρκετά και πιστεύω ότι αυτή είναι βασική χρησιμότητα των forums η ανταλλαγή γνώσεων...σας ευχαριστώ όλους που τις μοιραστήκατε μαζί μου.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
27 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση