Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Κυρ Ιουν 16, 2013 6:56 pm

Here's the explanation for the accident of Chris from the international forum:
Chris Atkinson crashed his Hadron because he had extended brake lines for
his long distance flying..But his netting was removed from the top section
of his cage....because it was damaged and he never repaired it.. The brake
handle got sucked into his prop...and the wing collapsed...he was about
100ft off the ground.
(Source:http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p365838)
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Δευτ Ιουν 17, 2013 12:03 am

his netting was removed from the top section of his cage

Το επαναλαμβάνω αυτό διότι βλέπω τελευταία πολλούς να αφαιρούν το προστατευτικο δίχτυ για λόγους αισθητικης ή οπισθέλκουσας αλλά κυρίως λόγο βλακείας... :badgrin:
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Δευτ Ιουν 17, 2013 2:09 am

This is the official hgfa report from the ppg australia facebook page. For those that knew Chris Atkinson and to all other PPG Pilots, please see the below report of the accident for all to learn by:

Accident/Death resulted in Right brake toggle being caught by the propellor, causing a severe right hand spiral dive into the ground. The contributing factor was that the safety netting (which had deteriorated slowly on Chris's PPG over a period of time) was removed by Chris and not replaced on the day of the accident.

Reserve had not been thrown, possibly meaning the catastrophic event happened at low altitude. Reserve was a overhead reserve.

Measurements of brake line lengths were standard on his Hadron and so were not extended as some have wrongly reported.

Low hang-point paramotors when a Pilot leans forward, the cage can move closer towards risers and with Chris removing the safety netting prior to his tragic flight, resulted in the brake toggle being caught by the propellor, with Right hand toggle entangling onto cage frame, which was impossible for the Pilot to release. Brake line was still attached to PPG frame behind pilots head when witnesses came to Pilots aid..Pilot impacted face down at high speed resulting in his death.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Δευτ Ιουν 17, 2013 8:30 am

ετσι ειναι τα ατυχηματα αυτα γινονται απο εμπειρους που δοκιμαζουν τα ορια τους και του μοτερ/φτερου,το διχτυ δεν εχω δει εγω σε κανενα βιντεο βγαλμενο απλα πιο αραιη πλεξη για λογους αεροδυναμικης,πιλοτος εδω μου ελεγε οτι το φρενα του εφυγε απο το μαγνητη και αιωρουνταν ελευθερα οπως οταν κανεις παραπεντε να ομως που στα χαμηλα κρεμασματα εισαι πλατη κολημενος στο μοτερ και τα φρενα πιο χαμηλα περασε μεσα απο την πλεξη του δυχτιου και ...ευτηχως το εκοψε ο ελικας αν το επαιρνε για μαζεμα θα κλειδωνε το φτερο προς μια μερια με αποτελεσματα ομοια,ευτηχως ομως η πειρα του τον εσωσε κι ολα οκ, φαντασου απο το ΡΧΡ να περνουσε αναμεσα το φρενο τη μπορη να γινη ,εχει ομως μοτερ με πιο αραιη πλεξη η οπως σε μενα καθολου δυχτυ γι αυτο τωρα το βγαλανε με ενα μερος δυχτη, προσοχη ΠΕΤΑΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ παντα ζευγαρι αν γινεται για τους νεους
Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Πέμ Ιουν 20, 2013 9:30 am

http://vimeo.com/67785292 Αφιερωμα στον απωντα
Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Παρ Ιουν 21, 2013 12:49 am

PANOS HATZIKALLINIKIDHS έγραψε:ετσι ειναι τα ατυχηματα αυτα γινονται απο εμπειρους που δοκιμαζουν τα ορια τους και του μοτερ/φτερου,το διχτυ δεν εχω δει εγω σε κανενα βιντεο βγαλμενο απλα πιο αραιη πλεξη για λογους αεροδυναμικης,πιλοτος εδω μου ελεγε οτι το φρενα του εφυγε απο το μαγνητη και αιωρουνταν ελευθερα οπως οταν κανεις παραπεντε να ομως που στα χαμηλα κρεμασματα εισαι πλατη κολημενος στο μοτερ και τα φρενα πιο χαμηλα περασε μεσα απο την πλεξη του δυχτιου και ...ευτηχως το εκοψε ο ελικας αν το επαιρνε για μαζεμα θα κλειδωνε το φτερο προς μια μερια με αποτελεσματα ομοια,ευτηχως ομως η πειρα του τον εσωσε κι ολα οκ, φαντασου απο το ΡΧΡ να περνουσε αναμεσα το φρενο τη μπορη να γινη ,εχει ομως μοτερ με πιο αραιη πλεξη η οπως σε μενα καθολου δυχτυ γι αυτο τωρα το βγαλανε με ενα μερος δυχτη, προσοχη ΠΕΤΑΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ παντα ζευγαρι αν γινεται για τους νεους
ωραια τα λες φιλε πανο...

απορια:
τι σχεση υπάρχει μεταξυ παλαιοτητος και ζευγαριου?
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Παρ Ιουν 21, 2013 3:04 am

Που ήσουνα ρε JollyRoger ανησύχησα λέμε..

Για το pxp που λες Πανο ειναι λιγο δυσκολο να πιασει η προπελα το φρενο διοτι το πλαισιο εχει μεγαλη κληση προς τα πισω (25 μοιρες) που συνεπαγεται μεγάλη απόσταση απο την κορφη του στεφανιου μεχρι τα φρενα, ακομα και να σκύψεις μπροστα (όπως στο παρακατω βιντεο στο 0:31) η αποσταση ειναι μεγάλη.
Όπως και να χει το δίχτυ δεν το βγάζω για κανενα λογο!

Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Παρ Ιουν 21, 2013 9:11 am

SAM_0711.JPG
εδω τα φρενα ειναι ριθισμενα για παρα5 δηλ.εχουν μηκος,ειναι ομως οριακα
φιλε Κωστα αυτο ενοω οτι στο ΡΧΡ η πλεξη ειναι στενη δεν παιρναει οπως σε αλλα και ειναι οκ συνιθως τα μοτερ με πλεξη πετονια τυπου ειναι αραιη, υπαρχουν φρενα με μαγαλητερο μηκος και ενοχλη αμα τα αφησεις ελευθερα προς τα πανω -πισω ,τωρα , η κλιση 20-25 μοιρες αλαζη με ριθμισεις εως καθετα στην πλατη, και για τις πτησεις ζευγαρι που πρεπη να κανουν οι νεοι πιλοτοι με παλιο ειναι γιατι αλλιος, θα αντηδραση ο παλιος πιλοτος και βοηθηση εναν πιλοτο που εχει αναγκη [ θα κανη προσγιωση αναγκαστικη πιο ψυχρεμα κλπ] αλλοστε απο τον παλιο μαθενεις στην Ελλαδα γιατι εξω [βορεια] αν δεν εκπεδευτης και αν δεν ...εξετασεις ΔΕΝ πετας ...και Κωστα η καμερα στον ομω με αρεσε δειχνει πολυ καλα.
Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Παρ Ιουν 21, 2013 12:29 pm

PANOS HATZIKALLINIKIDHS έγραψε:για τις πτησεις ζευγαρι που πρεπη να κανουν οι νεοι πιλοτοι με παλιο ειναι γιατι αλλιος, θα αντηδραση ο παλιος πιλοτος και βοηθηση εναν πιλοτο που εχει αναγκη [ θα κανη προσγιωση αναγκαστικη πιο ψυχρεμα κλπ] αλλοστε απο τον παλιο μαθενεις
αρα τα χαρακτηριστικά αυτά, αποδίδονται στην παλαιότητα?
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Παρ Ιουν 21, 2013 2:27 pm

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ Ε? [ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΤΙΚΑ ]....."απο τον παλιο μαθενεις στην Ελλαδα " :?, στρατο δεν πηγες ? :chainsaw:
Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Παρ Ιουν 21, 2013 3:37 pm

αρα ο παλιός στην ελλάδα, είναι απαραίτητα και άξιος δάσκαλος?
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό aris » Παρ Ιουν 21, 2013 4:30 pm

Στην προκείμενη περίπτωση μιλάμε για την στραβή που θα σου τύχει.
Και πιστέψτε με συμβαίνει σε πολλούς παλιούς και νέους στον χρόνο της πτητικής τους εμπειρίας. Άλλες φορές μικρή στραβή και άλλες μεγάλη.



ζευγάρι για τους νέους, είπε.
Δηλ. μην πετάς ΜΟΝΟΣ όταν είσαι νέος.
Για μένα καλό είναι όλοι να αποφεύγουν την πτήση μόνοι τους ή τουλάχιστον κάποιος να ξέρει, που και πόση ώρα θα πετάξεις.(για ΟΛΟΥΣ).
Το δεύτερο που θα σε στηρίξει είναι το σύστημα Λεονάρδο και το κινητό που πρεπει να βρίσκετε σε ασφαλή και προσβάσημη τσέπη .
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό aris » Παρ Ιουν 21, 2013 5:13 pm

with right hand toggle entangling onto cage frame, which was impossible for the Pilot to release.

mando_motor.jpg


Δηλ. το φρένο του ακροπτερύγιου πέρασε μέσα από το στεφάνι που δεν είχε δίχτυ, το χτύπησε η προπέλα και το σφήνωσε μεταξύ των δυο στεφανιών.
Αυτό συνέβη γιατί
1ον και συμαντικότερο. Το στεφάνι δεν είχε καμία προστασία. (δίχτυ, πετονιά, ή οτιδήποτε άλλο ).
2ον Το παραμοτερ με τα χαμηλά (τυπου Pap) κρεμάσματα αλλάζει γωνία ανάλογα με τα γκάζια.
Όταν χρειάστηκε μια δυνατή γκαζιά από το Thor 200 το στεφάνι ακούμπησε στο κεφάλι του. Το φρένο το είχε στο χέρι του αλλά το φρένο του ακροπτερύγιου ήταν σφηνωμένο.
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό petros vlahos » Παρ Ιουν 21, 2013 6:31 pm

aris έγραψε:Στην προκείμενη περίπτωση μιλάμε για την στραβή που θα σου τύχει.
Και πιστέψτε με συμβαίνει σε πολλούς παλιούς και νέους στον χρόνο της πτητικής τους εμπειρίας. Άλλες φορές μικρή στραβή και άλλες μεγάλη.



ζευγάρι για τους νέους, είπε.
Δηλ. μην πετάς ΜΟΝΟΣ όταν είσαι νέος.
Για μένα καλό είναι όλοι να αποφεύγουν την πτήση μόνοι τους ή τουλάχιστον κάποιος να ξέρει, που και πόση ώρα θα πετάξεις.(για ΟΛΟΥΣ).
Το δεύτερο που θα σε στηρίξει είναι το σύστημα Λεονάρδο και το κινητό που πρεπει να βρίσκετε σε ασφαλή και προσβάσημη τσέπη .


εχεις δικιο Αρη ετσι ειναι ολοι κανονικα πρεπει να αποφευγουμε την πτηση μονοι!!γιατι κατι μπορει να δει ο φιλος
σου που εσυ μπορει να αμελησες!!!για παραδειγμα χτες
στου Χαρηδημου το παραμοτερ βρηκα 2-3 βιδες ξεσφηχτες!!!!
μια στα μπρατσα μια στην ζωνη μια στην προπελα!!!!
και ο ιδιος μιλωντας για το συγκεκριμενοο ατυχημα μου
εκμυστηρευτηκε οτι του συνεβει να ρουφηξη η προπελα το φρενο
οταν παλιοτερα τα φρενα ηταν μαλακα και ευτηχως του το εκοψε!!!και μεσα απο το δυχτι!!! το παρακατω βιντεο
ειναι παρομιο ατυχημα με αρπαγμα φρενου...............
[quote]
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
Άβαταρ μέλους
petros vlahos
Friend
 
Δημοσ.: 477
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
Τοποθεσία: Malia Crete

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό aris » Σάβ Ιουν 22, 2013 12:03 am

Δείτε στο 51 ή απλώς βάλτε full screen (η εικόνα που φαίνετε είναι στο 52) πόσο κοντά είναι το στεφάνι. Σχεδόν ακουμπά τους ιμάντες . Σκεφτήτε ο ROS 125 εχει περίπου 60 κιλά ενώ ο Thor 200 γύρο στα 80 κιλά.

Τελευταία επεξεργασία από aris και Σάβ Ιουν 22, 2013 2:20 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Σάβ Ιουν 22, 2013 12:11 am

Καλα σε απογείωση - προσγείωση δεν παίζει τετοιο θέμα διοτι τα φρενα τα κρατας :roll:
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό aris » Σάβ Ιουν 22, 2013 2:04 am

BARBATUS έγραψε:Καλα σε απογείωση - προσγείωση δεν παίζει τετοιο θέμα διοτι τα φρενα τα κρατας :roll:


Το φρένο το είχε στο χέρι του αλλά το φρένο του ακροπτερύγιου σφήνωσε στο διπλό ανοξιδωτο στεφάνι απο το χτύπημα της προπέλας.


Στο παρακάτω βιντεάκι μπορείτε να δείτε την συμπεριφορά στο touch and go άλλων παραμοτερ με διάφορα κρεμάσματα όσων αφορά την αλλαγή γωνίας και το βαθμό δυσκολίας.
Τελευταίος στο βίντεο ο Κώστας από την Ζάκυνθο 6 μηνών πιλότος
όλοι οι υπόλοιποι παλιοί.


Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Σάβ Ιουν 22, 2013 11:14 pm

PANOS HATZIKALLINIKIDHS έγραψε:ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ Ε? [ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΤΙΚΑ ]....."απο τον παλιο μαθενεις στην Ελλαδα " :?, στρατο δεν πηγες ? :chainsaw:
JollyRoger έγραψε:αρα ο παλιός στην ελλάδα, είναι απαραίτητα και άξιος δάσκαλος?
χμμ.. ισως δεν το εθεσα καλα... προς αποφυγη ενδεχόμενης παρεξηγησεως, ξεκαθαρίζω:

περι της ενδεχόμενης βεβαιοτητος [παλιος = αξιοπιστος γνωστης] προβληματιστηκα... οποτε και ρωτησα για να μάθω...
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm


Επιστροφή στο Συζητήσεις

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 7 μέλη συνδεδεμένα: 1 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 6 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 605 την Κυρ Ιουν 02, 2024 10:55 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες